Serwis

Przesłanie sprzętu do serwisu

Aby przesłać uszkodzone urządzenie do naszego serwisu należy wykonać następujące kroki.
Do paczki ze sprzętem należy włożyć:
Dowód zakupu lub jego kserokopię,
Krótki opis, co się dzieje ze sprzętem,
Podpisana kartę gwarancyjną, co jest równoznaczne z akceptacją jej warunków.
Adres zwrotny oraz numer telefonu kontaktowego !!!

Uwaga!
Urządzenie należy właściwie zabezpieczyć i zapakować na czas transportu (najlepiej kilka warstw folii bąbelkowej i karton lub oryginalne opakowanie)

Następnie każdy klient ma dwie możliwości:

  1. Oddać osobiście urządzenie do sprzedawcy
    lub
  2. Zaadresować paczkę i wysłać na swój koszt bezpośrednio do serwisu:

Adres wysyłki:
PONDO SPÓŁKA KOMANDYTOWA
ul. Taśmowa 1
02-677 Warszawa

Uwaga!
Jeżeli reklamacja okaże się nieuzasadniona lub termin gwarancji już minął do kosztów naprawy doliczony zostanie koszt przesyłki.

„PEWNY!”
Pewność i jakość usług gwarancyjnych niezależna od problemów i ograniczonych możliwości lokalnego sprzedawcy. Nie ma znaczenia, czy firma, od której zakupisz nasz sprzęt istnieje jeszcze i czy potrafi rozwiązać Twój problem - na nas możesz zawsze liczyć.

Po wykonaniu naprawy sprzętu odsyłamy sprzęt kurierem na nasz koszt.

Pomoc techniczna

Nasi konsultanci udzielają porad i rozwiązują problemy przez telefon lub e-mail (preferowana forma kontaktu z serwisem).

Sprzęt wymagający naprawy można dostarczyć bezpośrednio na adres:

SERWIS WIWA
ul. Taśmowa 1
02-677 Warszawa
Serwis czynny od poniedziałku do piątku w godzinach: 8.30-15.30
Telefon: 22 654 76 66, 22 654 77 45

E-mail: serwis@wiwa.info.pl – preferowana forma kontaktu

W przypadku nieuzasadnionej reklamacji użytkownik ponosi koszty transportu w obie strony oraz koszty sprawdzenia sprzętu w serwisie.