Serwis
Przesłanie sprzętu do serwisu
Aby przesłać uszkodzone urządzenie do naszego serwisu należy wykonać następujące kroki.
Do paczki ze sprzętem należy włożyć:
Dowód zakupu lub jego kserokopię,
Krótki opis, co się dzieje ze sprzętem,
Podpisana kartę gwarancyjną, co jest równoznaczne z akceptacją jej warunków.
Adres zwrotny oraz numer telefonu kontaktowego !!!
Uwaga!
Urządzenie należy właściwie zabezpieczyć i zapakować na czas transportu (najlepiej kilka warstw folii bąbelkowej i karton lub oryginalne opakowanie)
Następnie każdy klient ma dwie możliwości:
- Oddać osobiście urządzenie do sprzedawcy
lub - Zaadresować paczkę i wysłać na swój koszt bezpośrednio do serwisu:
Adres wysyłki:
PONDO SPÓŁKA KOMANDYTOWA
ul. Taśmowa 1
02-677 Warszawa
Uwaga!
Jeżeli reklamacja okaże się nieuzasadniona lub termin gwarancji już minął do kosztów naprawy doliczony zostanie koszt przesyłki.
„PEWNY!”
Pewność i jakość usług gwarancyjnych niezależna od problemów i ograniczonych możliwości lokalnego sprzedawcy. Nie ma znaczenia, czy firma, od której zakupisz nasz sprzęt istnieje jeszcze i czy potrafi rozwiązać Twój problem - na nas możesz zawsze liczyć.
Po wykonaniu naprawy sprzętu odsyłamy sprzęt kurierem na nasz koszt.
Pomoc techniczna
Nasi konsultanci udzielają porad i rozwiązują problemy przez telefon lub e-mail (preferowana forma kontaktu z serwisem).
Sprzęt wymagający naprawy można dostarczyć bezpośrednio na adres:
SERWIS WIWA
ul. Taśmowa 1
02-677 Warszawa
Serwis czynny od poniedziałku do piątku w godzinach: 8.30-15.30
Telefon: 22 654 76 66, 22 654 77 45
E-mail: serwis@wiwa.info.pl – preferowana forma kontaktu
W przypadku nieuzasadnionej reklamacji użytkownik ponosi koszty transportu w obie strony oraz koszty sprawdzenia sprzętu w serwisie.